loading...
YAS-CLOOB
your ads
TOHI &YAS بازدید : 186 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)

آهنگ و نماهنگ جدید از یاس با عنوان "از چی بگم". شاید با شندین و دیدن این نماهنگ به اتفاقات تلخی که در اطرافمون رخ میده ببشتر دقت کنیم. و به یاد کسانی باشیم که کاملاً معصومانه دچار این اتفاقات شدن و باید یک عمر با این دردها کنار بیان. تمرکز اصلی این آهنگ روی بچه های مدرسه ی شهید رحیمی روستای درود زن واقع در استان فارس هست. بچه هایی که در کلاس درس سوختن و هنوز آثار این حادثه دلخراش رو میشه در چهرشون دید. آهنگسازی این کار به عهده ی سعید انصار بوده و علی تهرانی هم زحمت سه تار این آهنگ رو کشیده و ساخت ویدئوی این آهنگ هم به مانند ویدئوی سرباز وطن بر عهده ی کسری شجاعی بوده. و در اینجا تشکر میکنیم از همه کسانی که در ساخت این آهنگ و ویدئو ما رو یاری کردند.

TOHI &YAS بازدید : 65 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)
دانلود فیلم جديد و بسيار زیبای Restless 2011

دانلود فیلم جديد و بسيار زیبای Restless 2011

ژانر : رمانتیک
فرمت : MKV
مدت زمان فيلم : 91 min
حجم : 600 MB
محصول : مصر
زبان: انگلیسی
امتياز : 6.5/10
تاريخ انتشار : 2011
اطاعات کامل : IMDB

خلاصه داستان :
داستان علاج ناپذیری دختری که است که علاقه مند پسری می شود که با روح یک خلبان ژاپنی از جان گذشته در جنگ جهانی دوم در ارتباط است .

TOHI &YAS بازدید : 197 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)
دانلود فیلم جدید و فوق العاده زیبای Scorpion King 3 Battle for Redemption 2012 با زيرنويس فارسي
دانلود فیلم جدید و فوق العاده زیبای Scorpion King 3 Battle for Redemption 2012

ژانر : اکشن - هیجانی - فانتزی
فرمت : MKV
کيفيت :  720p
مدت زمان فيلم : 105 Min
حجم : 700 MB
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
امتياز : 10/--
تاريخ انتشار : 2012
اطاعات کامل : IMDB

خلاصه داستان : وقتی که شاه عقرب همسر خود را از دست می دهد او چندین ادم کش رو استخدام می کند برای تلافی از انها که همین امر باعث جنگ های بزرگ می شود که در این سری فیلم از ستارگان بزرگ WWE کشتی کج استفاده شده است و …

TOHI &YAS بازدید : 238 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)

با درود . امروز فری استایل جدید یاس رو برای دانلود آماده کردم که مربوط میشه به مسابقه ی فری استایل وبسایت رپ سانگ . یاس در این فری استایل شعر جدیدی رو اجرا میکنه که بسیار زیباست و باید بگم که یاس این فری استایل رو بدون تمرین اجرا کرده و حتی در قسمت هایی از این اجرا شعر رو از روی دست نوشته میخونه . اجرای خیلی جالبی شده . در ادامه مطلب میتونید فایل تصویری و صوتی این فری استایل رو دانلود کنید . با تشکر از بچه های رپ سانگ

TOHI &YAS بازدید : 52 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)

سلام به همهٔ هموطنان عزیزم

امیدوارم که سلامت باشید. یاس هستم، کوچیک شما. قبل از هر چیزی عذر من رو بپذیرید بخاطر تاخیری که در ارائه ی آهنگم داشتم. امیدوارم که از این به بعد این تاخیرها جبران بشه. من یک ویدئو هم آپلود کردم که این توضیحات رو در اون ویدئو هم دادم. این متن رو برای کسانی نوشتم که بخاطر سرعت پائین اینترنت قادر به دانلودش نیستن . من آهنگ "بخاطر من" رو برای دانلود گذاشتم. هم به صورت رایگان و هم در آیتونز. و کسانی که در خارج از ایران هستن می تونن از طریق آیتونز منو حمایت کنن . و از این بابت ممنونم . امیدوارم که این آهنگ هم بتونه بازتاب مثبتی رو در جامعه داشته باشه.

آهنگ "بخاطر من" یکی دیگه از دردهای جدی اجتماع رو عنوان می کنه. و واقعاٌ ممنونم از دوست عزیزم "سعید شمس" که آهنگسازی اینکار رو به بهترین نحو انجام داد. همچنین تشکر می کنم از رضا صوفی نوازندهٔ سه تار و آرش پاکزاد که صدا برداری این آهنگ رو انجام داد و از موئر و امید پرتو عزیز که زحمت عکس رو کشیدن و دوست خوبم اشکان که با آواهای دلنشینش به این آهنگ زیبایی بخشید. و ممنونم از همه شما که این آهنگ رو دانلود می کنین و می شنوین


TOHI &YAS بازدید : 63 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)

با درود به شما دوست عزیزی که این متن رو میخونی. میدونم، شاید گله کنی که چرا تا به امروز ویدئوی به خاطر من رو برای دانلود نگذاشتم. درسته. نباید اینجوری میشد ولی گاهی مشکلاتی هست که بازگو کردنش از حوصله ی شما خارجه. من امروز ویدئوی به خاطر من رو با بالاترین کیفیت HD و با حجم 170 مگابایت برای دانلود میزارم و این ویدئو تنها ویدئوی بدون تگ در اینترنت هست. من نمی تونم انتظار داشته باشم که از من دلخور نباشید ولی امروز عکسی از این ویدئو رو پخش میکنم که در هیچ سایت دیگه ای نیستش و امیدوارم با این کار تونسته باشم خوشحالتون کنم.

برای دیدن سایز اصلی، روی عکس و برای دانلود ویدئو بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

TOHI &YAS بازدید : 66 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)

شروع یاس در سال ۹۰ به نام سرباز وطن. این نماهنگ (Music Video) و آهنگ به منزله یک شروع (Intro) تلقی‌ میشود و منتظر کار‌های بعدی به زودی زود باشید. کارگردانی این نماهنگ رو کسری شجاعی به عهده داشت. آهنگسازی این کار به عهده OZ و Deacon بوده که با نام OZ N DA DEACON در فلوریدا فعالیت میکنند و میکس کار هم به عهده سعید انصار بود و در Abbey Road Studio در لندن مستر شده. عکس پروژه هم با موئر عزیز بوده و با تشکر ویژه از آرش پاکزاد که واقعا برای این آهنگ زحمت کشید و همچنین از خشایار عزیز که زحمت Scratch این آهنگ رو کشید. و در آخر امیدواریم که از دیدن این موزیک ویدئو و شنیدن این آهنگ لذت ببرید. طبق معمول از ایرانیان عزیزی که خارج از کشور شنونده ی این آهنگ هستن خواهش می‌کنیم که این آهنگ رو از itunes خریداری کنن و از این طریق یاس رو حمایت کنن.

TOHI &YAS بازدید : 911 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)

رویای رپ فارسی به حقیقت پیوست. برای اولین بار نمایش ویدئوهای یاس در MTV . یاس تنها خواننده ی رپ فارسی است که آهنگ هایش در MTV IGGY پخش میشود.

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 6,684